Urdu Classics

6/recent/ticker-posts

اے وطن، پیارے وطن، پاک وطن، پاک وطن........

اے وطن، پیارے وطن، پاک وطن، پاک وطن

اے میرے پیارے وطن

اے وطن پیارے وطن

تجھ سے ہے میری تمناؤں کی دنیا پرنور

عزم میرا قوی، میرے ارادے ہیں غیور

میری ہستی میں انا ہے، میری مستی میں شعور

جاں فزا میرا تخیل ہے تو شیریں ہے سخن

اے میرے پیارے وطن

اے وطن، پیارے وطن، پاک وطن، پاک وطن

اے میرے پیارے وطن

اے وطن پیارے وطن

تو دل افروز بہاروں کا تر و تازہ چمن

تو مہکتے ہوئے پھولوں کا سہانا گلشن

تو نواریز انا دل کا بہاری مسکن

رنگ و آہنگ سے معمور ترے کوہ و دمن

اے میرے پیارے وطن

اے وطن، پیارے وطن، پاک وطن، پاک وطن

اے میرے پیارے وطن

اے وطن پیارے وطن

میرا دل تیری محبت کا ہے جاں بخش دیار

میرا سینا تیری حرمت کا ہے سنگین حصار

میرے محبوب وطن تجھ پہ اگر جاں ہو نثار

میں یہ سمجھوں گا ٹھکانے لگا سرمایہ تن

اے میرے پیارے وطن

اے وطن، پیارے وطن، پاک وطن، پاک وطن

اے میرے پیارے وطن

اے وطن پیارے وطن

Post a Comment

4 Comments